Pornim de la premisa ca orice organizaลฃie e diferitฤ, acest lucru รฎnseamnฤ cฤ aceeaลi problemฤ รฎn companii diferite se poate manifesta diferit ceea ce presupune o abordare diferitฤ a ei. Al doilea lucru care รฎl avem รฎn minte este cฤ nu putem rezolva orice tip problemฤ.ย
O problemฤ poate aparลฃine clientului nostru, dar existฤ cazuri รฎn care acestea aparลฃin sistemului รฎn care se aflฤ compania.
Al treilea lucru รฎn care credem este โlearning by doingโ, aceasta este motivul pentru care folosim gaming simulations atรขt รฎn activitatea de instruire profesionalฤ, team-building sau intervenลฃie organizaลฃionalฤ.
Atรขt formarea cรขt ลi experienลฃฤ noastrฤ anterioarฤ sunt strรขns legate de ลtiinลฃele sociale. Activitatea de conmsultanลฃฤ este dublatฤ de o activitate cercetare ลi predare รฎn mediul academic ceea ce ne permite sฤ nu uitฤm sฤ ne verificฤm acurateลฃea intervenลฃie.
Asumpลฃiile noastre centrale sunt:
Orice sistem organizaลฃional este compus dintr-o serie de componente interdependente, subsisteme Eficienลฃa ลi succesul unei organizaลฃii depind substanลฃial de capacitatea pe care aceasta o are de a se adapta mediului extern ei, de a transforma acest mediu, sau de a gฤsi un mediu favorabil funcลฃionฤrii sale eficiente.
Organizaลฃiile folosesc o mare parte din produsele, serviciile ลi ideile lor ca inputuri pentru dezvoltarea proprie Oamenii reprezintฤ o resursฤ vitalฤ pentru sistemul organizaลฃional, prin aportul lor de cunoลtinลฃe, deprinderi, energie ลi experienลฃฤ รn cadrul Aphorme ne concentrฤm atenลฃia asupra oamenilor ลi oportunitฤลฃilor de dezvoltare, pentru a construi parteneriate de รฎncredere, รฎndreptate spre rezultate.
Aphorme s-a nฤscut dintr-o nevoie a pieลฃii, รฎn care forลฃa de muncฤ devine din ce รฎn ce mai specializatฤ ลi cel mai eficient ลi rentabil mod de a organiza o companie este prin externalizarea unor activitฤลฃi specifice.
Prin serviciile pe care le oferฤ Aphorme doreลte sฤ vinฤ รฎn รฎntรขmpinarea problemelor firmelor mici ลi mijlocii, dar ลi sฤ ofere prin servicii specilizate, soluลฃii ลi insight-uri care sa conducฤ spre:
- Creลterea cifrei de afaceri Intrarea pe noi pieลฃe
- Creลterea competivitฤลฃii
- Creลterea eficienลฃei ลi eficacitฤลฃii personalului angajat