aphorme

Focus on people, organizations, and experiences

Pornim de la premisa ca orice organizaลฃie e diferitฤƒ, acest lucru รฎnseamnฤƒ cฤƒ aceeaลŸi problemฤƒ รฎn companii diferite se poate manifesta diferit ceea ce presupune o abordare diferitฤƒ a ei. Al doilea lucru care รฎl avem รฎn minte este cฤƒ nu putem rezolva orice tip problemฤƒ.ย 

O problemฤƒ poate aparลฃine clientului nostru, dar existฤƒ cazuri รฎn care acestea aparลฃin sistemului รฎn care se aflฤƒ compania.
Al treilea lucru รฎn care credem este โ€žlearning by doingโ€, aceasta este motivul pentru care folosim gaming simulations atรขt รฎn activitatea de instruire profesionalฤƒ, team-building sau intervenลฃie organizaลฃionalฤƒ.
Atรขt formarea cรขt ลŸi experienลฃฤƒ noastrฤƒ anterioarฤƒ sunt strรขns legate de ลŸtiinลฃele sociale. Activitatea de conmsultanลฃฤƒ este dublatฤƒ de o activitate cercetare ลŸi predare รฎn mediul academic ceea ce ne permite sฤƒ nu uitฤƒm sฤƒ ne verificฤƒm acurateลฃea intervenลฃie.
Asumpลฃiile noastre centrale sunt:
Orice sistem organizaลฃional este compus dintr-o serie de componente interdependente, subsisteme Eficienลฃa ลŸi succesul unei organizaลฃii depind substanลฃial de capacitatea pe care aceasta o are de a se adapta mediului extern ei, de a transforma acest mediu, sau de a gฤƒsi un mediu favorabil funcลฃionฤƒrii sale eficiente.
Organizaลฃiile folosesc o mare parte din produsele, serviciile ลŸi ideile lor ca inputuri pentru dezvoltarea proprie Oamenii reprezintฤƒ o resursฤƒ vitalฤƒ pentru sistemul organizaลฃional, prin aportul lor de cunoลŸtinลฃe, deprinderi, energie ลŸi experienลฃฤƒ รŽn cadrul Aphorme ne concentrฤƒm atenลฃia asupra oamenilor ลŸi oportunitฤƒลฃilor de dezvoltare, pentru a construi parteneriate de รฎncredere, รฎndreptate spre rezultate.
Aphorme s-a nฤƒscut dintr-o nevoie a pieลฃii, รฎn care forลฃa de muncฤƒ devine din ce รฎn ce mai specializatฤƒ ลŸi cel mai eficient ลŸi rentabil mod de a organiza o companie este prin externalizarea unor activitฤƒลฃi specifice.
Prin serviciile pe care le oferฤƒ Aphorme doreลŸte sฤƒ vinฤƒ รฎn รฎntรขmpinarea problemelor firmelor mici ลŸi mijlocii, dar ลŸi sฤƒ ofere prin servicii specilizate, soluลฃii ลŸi insight-uri care sa conducฤƒ spre:
  • CreลŸterea cifrei de afaceri Intrarea pe noi pieลฃe
  • CreลŸterea competivitฤƒลฃii
  • CreลŸterea eficienลฃei ลŸi eficacitฤƒลฃii personalului angajat