În cadrul acestei categorii de servicii sunt incluse atât design-ul cât şi aplicarea de simulări, jocuri sau exerciţii cu rol de învăţare experienţială.
Organizational Diagnosis & Development
• Începând din 2006 Aphorme a fost implicată în programe de analiză şi diagnoză organizaţională. Diagnoza organizaţională reprezintă un set de metode utilizate pentru a obţine o imagine de ansamblu asupra companiei şi pentru a identifica eventuale probleme. Mai mult, diagnoza organizaţională este un instrument util care oferă diverse tipuri de informaţii. În funcţie de scopul cu care este utilizată diagnoza organizaţională poate indica existenţa anumitor probleme, poate oferi soluţii sau pur şi simplu o radiografie a organizaţiei pentru optimizarea funcţionării generale.
Brand & Consumer Research
• Primul pas spre procesul de „brand research” este clarificarea modului în care este văzut procesul de branding şi marketing în cadrul companiei. Un brand sau orice produs nu poate trai independent reprezentarea lui în mintea consumatorilor şi de modul ales de comunicare. Prin „Brand Research” Aphorme doreşte să aducă informaţii relevante despre „Brand equity” dar să şi implice consumatorul în procesul de comunicare ales de clienţii noştri.
- brand – ca un mod de diferenţiere,
- brand – ca o persoană
- brand – ca un bun prin care se adaugă valoare companiei.
Marca văzută ca un bun sugerează în primul rând faptul că mărcile sunt valoroase şi valoarea lor depinde de procesul de branding. În al doilea rând această perspectivă sugerează că ele trebuie să aparţină cuiva şi valoarea lor poate fi determinată. În acest caz brand-ul este văzut ca o investiţie care trebuie protejată, de obicei prin înregistrarea mărcii. Ele putând fi vândute, cumpărate sau închiriate având o valoare financiară determinată. Mai multe mărci puternice conducând spre o forţă economică care contribuie la succesul companiei în afaceri.
Academic Evaluation
• Aphorme are o bogată experienţă în evaluarea procesului didactic prin prisma beneficiarilor săi direcţi, atât ca proces global cât şi la nivel de disciplină. Evaluarea academică joacă un rol esenţial în atingerea şi menţinerea unor standarde ridicate pentru învăţământul superior. Evaluarea academică are menirea de a oferi informaţii utile pentru profesori, pentru instituţia în care aceştia lucrează şi pentru studenţii care beneficiază de serviciile ei. Prin urmare, în funcţie de beneficiarul informaţiilor oferite, evaluarea este: formativă (are scopul principal de a oferi informaţii personalului didactic care să-i permită acestuia să-şi îmbunătăţească activitatea şi să-şi fixeze planul de dezvoltare profesională), sumativă (în cazul în care este iniţiată de instituţie şi serveşte acesteia pentru a-şi întemeia decizile de personal) şi informativă (serveşte unui scop informativ dacă oferă studenţilor date utile despre un anumit curs). De regulă, instrumentele de evaluare a activităţilor didactice conţin itemi care vizează cele trei scopuri menţionate mai sus.